lørdag 9. januar 2016

Årets første hagelagstreff i Fana hagelag 19. januar kl. 19.00

Riktig godt nytt år til alle våre medlemmer og andre hagevenner. Vi håper at dere gleder dere til årets første hagelagstreff i Fana kulturhus på Nesttun 19. januar kl. 19.00. Det er heldigvis ikke så lenge til.

Julegave til meg selv
Fugler hører også hagen til, så denne gangen er temaet "Fugler i hagen". Det er ornitologen og fugleeksperten Arild Breistøl fra Institutt for biologi ved Universitet i Bergen som skal fortelle oss om hvordan vi kan få mest mulig glede av fuglene i hagene våre, og hva vi kan gjøre for å tiltrekke oss forskjellige fuglearter.

Jeg tenkte jeg skulle være litt forberedt til dette møtet, så jeg gikk likeså godt til innkjøp av en julegave til meg selv, nemlig boken "Fuglefryd" av Anne H. Holter-Hovind. En meget vakker bok som absolutt kan anbefales.

Det blir kaffe og kake på inngangsbilletten (kr. 50,-), samt åresalg. Hvis du ønsker å bidra med en "grønn" gevinst så er det bare hyggelig. Vi håper at dere stiller opp på årets første møte, og vi gleder oss til å komme i gang med et nytt år med interessante og hyggelige møter, og andre sosiale sammenkomster for oss mer eller mindre hagegale :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar